تلخون
تو نخوابیده بودی,مرده بودی.میشنوی؟مرده بودی ......سال است که غمت را می پرورم
یه وقت یه چیزیو یکی که باید بدونه نمی دونه,خیلی بده چون وقت و انرژی میبره تا اگه می ارزه نشونش بدی و چقدر بده که نیرزه
یه وقت یه چیزیو یکی که نباید بدونه میفهمه,این خیلی بدتره چون از جونت و احساست میره وچقدر بدتره که نفهمی
یه دل شکسته به هیچ دردی نمیخوره,کسی هم خریدارش نیست,به جای اینکه بندش بزنی مواظبش باش هیچ وقت جاشو به کسی نگو,شاید به دونستنش نمی ارزه یا اون کسیه که نباید بدونه
.
.
.
.
هیچ وقت بدون سپر طرف آدمی که تا دندوناش مسلحه نرو,شاید اون یه گلوله بیشتر خرجت نکنه.
شاید قبل از اینکه بگی دوسش داری,مرده باشی
اینو توی وبلاگ در پیتی 360 هم نوشته بودم ولی چون خیلی دوسش داشتم آوردمش اینجا.اصولآ دیگ به سه پایه میگه صل علی!!! من واسه خودم کارامو میکنم و همه تلاشمو میکنم که از این حالت یابوی عصاری در بیام چون خیلی حس بدیه.