تلخون
تو نخوابیده بودی,مرده بودی.میشنوی؟مرده بودی ......سال است که غمت را می پرورم
فنچ و فچولای لس آنجلسم با ما سر ناسازگاری گذاشتن,این آهنگ ابی رو خیلی دوست داشتم و یه چند وقته گند زدن بهش ولی بازم خاطره ست.
به تو نامه مینویسم
به تو ای همیشه در یاد
ای همیشه از تو زنده
لحظه های رفته بر باد
وقتی که بن بست غربت
سایه سار قفسم بود
زیر رگبار مصیبت
بی کسی تنها کسم بود
به تو نامه مینویسم
ای عزیز رفته از دست
ای که خوشبختی پس از تو
گم شد و به قصه پیوست
ای همیشگی ترین عشق
در حضور حضرت تو
ای که میسوزم سراپا
تا ابد در حسرت تو
به تو نامه می نویسم
نامه ای نوشته بر باد
که به اسم تو رسیدم
قلمم به گریه افتاد
ای تو یارم، روزگارم
گفتنی ها با تو دارم
ای تو یارم از گذشته یادگارم
به تو نامه مینویسم
ای عزیز رفته از دست
ای که خوشبختی پس از تو
گم شد و به قصه پیوست
در گریز ناگزیرم
گریه شد معنای لبخند
ما گذشتیم و شکستیم
پشت سر پلهای پیوند
در عبور از مسلخ تن
عشق ما در ما فنا بود
باید از هم میگذشتیم
برتر از ما عشق ما بود
ای تو یارم، روزگارم
گفتنیها با تو دارم
ای تو یارم از گذشته یادگارم
به تو نامه مینویسم
ای عزیز رفته از دست
.............
مبحث اعصابم قشنگه ها اگه آدم با حوصله بخونه، این روزا که امتحانشو دارم باز عشق قدیمی تخصص مغز و اعصاب
گل کرده و اینا.ولی نمیدونم اعصاب خوردی و دپ زدن و قاطی کردن و این حرفا کجای سیستم قرار میگیره :) اون موقعم که قلبو میخوندیم نفهمیدم دوست داشتن کجاشه.شایدم اصلاً تیست!!!!یعنی اونجا نیست.اون روز داشتم با کنترل ماهواره ور میرفتم یه کانالی داشت آخرای فیلم روسری آبی رو میداد.رسید اونجا که عزت الله انتظامی میگفت:"خوشبختی اون چیزی نیست که کسی از بیرون ببینه، خوشبختی تو دل آدمه.دل که خوش باشه خوشبختی".چقدر این سکانس و این جمله هاشو دوست دارم.با بازی اون پیرمرد مهربون...دلم گرفت.خودم خیلی نمیتونم اینجوری زندگی کنم.باید سعی کنم که بتونم