تلخون
تو نخوابیده بودی,مرده بودی.میشنوی؟مرده بودی ......سال است که غمت را می پرورم

بالاخره رفت فینال.همین که یه پای فینال یه تیم انگلیسی یخ باشه به اندازه کافی ناراحت
کننده هست.اگه میلانم میخواست نباشه که دیگه فینال ارزش دیدن نداشت.بازی رفت رو که من منزل خانوم آلوچه و آفای پدرم مهمون بودم ولی انقدر حال خودم گرفته بود که نه حس بازی دیدن داشتم نه بعدش غم باختن و هدر رفتن دو تا گل ناب کاکا رو خوردن.ولی دیشب حالم حسابی سر جاش بود و بعد یه کل کل مفصل با آقای دوست جون (البته از نوع فوتبالیش)نشستم بازی رو دیدم و بازم " کاکا" شروع کرد در دقیقه 11 و بقیه بازی رو رو هوا بودم.من آدم عشق فوتبالی نیستم و مثلآ حالا اگه فینالم نبینم تقزیبآ به هیچ جام نیست ولی بازیای خوب به هیجانم میاره و عشق فوتبال ایتالیا هم که یه عشق قدیمیه.راستی میگن جهارشنبه دیگه دانشکده پزشکی امتحان کورس کلیه سال سومی هاست.راست میگن؟!شما چیزی در این مورد نشنیدین؟!فعلآ حواسم به فرداست که میخوام با آقای دوست جون برم کوه.شنبه میرم قزوین درس میخونم.قول میدم