تلخون
تو نخوابیده بودی,مرده بودی.میشنوی؟مرده بودی ......سال است که غمت را می پرورم
امروز تو پیست اسکیت وقتی داشتم قدم برداشتنو تمرین میکردم نگاه کردم دیدم این بچه ای که کنار من داره تمرین میکنه دقیقآ تا زانوی منه(با توجه به اینکه من چندان هم رشید نیستم!)خیلی از بچه های اونجا 15 16 ساله بودن و متوجه شدم یه جوری نگاه میکنن که یعنی : این پیر پاتاله با این سنش اینجا اومده چیکار؟!یه روز به بهادر گفتم چرا با دوستای دخترت میری بیرون به من نمیگی؟!یه نگاهی بهم کرد گفت: آخه ما همه سنامون 17 18 ست ، تو بزرگتری بقیه معذب میشن!!!وقتی داشتم بر میگشتم خونه فکر میکردم واقعآ سنم داره میره بالا و حواسم نیست؟یا این جغله جات خیلی تو جو هستن؟! نمیگم یعنی درم پیر میشم هاااا ولی مثل اینکه وقتشه از تو فکر اینکه هنوز تو تین ایجری به سر میبرم بیام بیرون.یادمه تولد 40 سالگی مامانم من 10 سالم بود.تو تولد داشتم به این فکر میکردم که اووووووووووووووووووووووه 40 سالم بشه چقدر "پیر" م!واینکه اصلآ دوست ندارم به اون سن برسم.الانم همچین دوست ندارم ولی مثل اینکه چاره ای نیت! دارم فکر میکنم خود منم یه زمانی فکر میکردم آدمای 20 ،20و خورده ای ساله چقدر بزرگن ، کلی سن و سالشونه.حالا دارم میبینم بچه های 15 16 ساله دیگه تحویلم نمیگیرن،لابد فکر میکنن اینا نسل بالاترن!مارو درک نمیکنن!خوب دیگه دنیا دار مکافاته :)

این لوگوهای کنار صفحه رو با فیلتر شکن میذارم ، چون همینجوری باز نمیشه.بعد که فیلتر شکنه بسته میشه لوگو هم دیگه نمیاد من باید هی بیفتم دنبال باسن لینکها توی قالبم و هی با فیلتر شکن جدید بذارمشون :( هی هی هی


هرگز بدون هماهنگ کردن با افراد با تجربه تر ، که با کی و کجا داریم میریم پیک نیک ،با یه تعارف راه نیوفتین برین طالقان!!!ممکنه یه روز تموم بین طیف سنی بالای 60 و زیر 6 سال گیر بیفتین و خلاصه غفلت موجب پشیمانیست.ضمنآ هرجا خواستین از کلمات غیر شرعی استفتده کنین یه نگاهی به دور و برتون بندازین بلکه یه بنده خدایی داره میشنوه و آبروتون میره!از ما گفتن بود