تلخون
تو نخوابیده بودی,مرده بودی.میشنوی؟مرده بودی ......سال است که غمت را می پرورم
فردا میرم قزوین.فردا میام تهران.فردا آقای نه دوست نه همکار نه هیچی امتحان داره.قردا روز دیگریست.غر میخواهم بزنم امشب به جان ملت.ملتی در کار نیست خوب.همینجوری.یکی مهمونیه و اون یکی قهره و چه میدونم.حالا که فردا نشده و روز دیگری نشده تا وفت هست چرت و پرت بگویم.خیلی وقته ننوشتم گفتم یه چیزکی بنویسم، همین
دوست دارم فردا برم صبح زود استخر بعد برم واسه خودم خوش خوشک انقلاب کناب فروشیا رو نگاه کنم و به کتابا ناخونک بزنم و بعد برم تالار مولوی باله با انگشتان شکسته ببینم.سر راه تو کافه فرانسه دونات بخرم برم زیر میز روی اون میله سردا بشینم بخورم.شب نرم خونه مثلآ برم یه جای خلوت روی درخت بخوابم.این بود یه روز ایده آل یه روشنفکر نمای اهل افه.کلی معافتون کردم کافکا و پیپ و مخلفاتو بهش اضافه نکردم :))))))امان از این ملت جو گیر! آی الاغن...یه روز تلویزیون و سینمای ایران کلآ رسانه های چیپی هستن دیگه حالا "رم" فلینی رو هم نشون بده نمیبینن.یه روز نامجو مد میشه همه واسه من ته دیگ موسیقی سنتیو با نون پاک میکنن یه روز دیگه تو خیابون تظاهراته سر قاطی شدن پوشکای مدل دخترونه و پسرونه در طرح بزرگ یهو چپ رادیکال میشن میرن اون وسط لامبادا میرقصن چه میدونم از همین کارا. قراره هفته ای یه بار نصف روز برن بیمارستان ختنه کردن یاد بگیرن ( توجه داشته باشین به این قسمت) هر جا میشینن میگن وای ما فلان روز بیمارستان کشیک داریم.(قابل توجه بعضیا که هم الان دارن از بقیه ایراد میگیرن)خلاصه...راستی آلوچه جان جان نشد سری به شما بزنیم به دلایلی کمی تا قسمتی مبرهن ، ولی میام پیشت.راستی میخواستم خواهر مادر این یاروویی که اون کامنت گل و بلبل سنتوری رو گذاشته بود به پیوند زیبایی - ترمیمی بدم گفتم خوبیت نداره
خلاصه که همه اینایی که گفتم جو گیری و افه نبودا جدی دلم میخواد و جالبیش اینجاست که همه اینا رو تنهایی انجام بدم و کسی نباشه زیر دماغم وز وز کنه
به جان خودم فردا این پستمو بر میدارم.قول هم میدم دیگه در حال ملنگولیت وبلاگ ننویسم،قول
1 Comments:
Anonymous Anonymous گفته:...
ما که به موقع رسیدیم و قبل از عملیات پاکسازی احتمالی مطالعه کردیم و همین الان هم داریم واسه در و همسایه تعریف می‌کنیم که واه واه نمی‌دونین چیا نوشته بود