تلخون
تو نخوابیده بودی,مرده بودی.میشنوی؟مرده بودی ......سال است که غمت را می پرورم
محض اینکه یه گیری به یه چیزی داده باشم چونکه من اصولآ آدم گیری هستم و اینو همه میدونن و همه هم باهاش عین مسائل تستیکولارشون برخورد میکنن ،الان گیر دادم که هرچی دیانت رسمی و غیر سمی روی سیارات هست رو با این جرثقیلها که یه گوی آهنی گنده داره و توکارتون رود رانر هست بریزم پایین یعنی بعد از خراب کردن میدون آزادی و بانکها و ساختمون وی.او.ای این در برنامه بعدی هست بَلکَندم که جلوتر.من اگه خدا بودم اول از همه کلآ فانکشن مغز و اعصاب رو یه جور دیگه ای دیزاین میکردم و اول چاله چوله های عصبی رو پر از پاستیل میکردم واسه روز مباداو ارتباط انتهایی مغز رو با اعصاب تبدیل به نقطه کور میکردم.روح رو هم کلآ حذف میکردم و جاش فضای سبز میساختم با سرویس بهداشتی مفصل.من اگه خدا بودم کلی کار مفید دیگه میکردم که همه خوشحال بشن و باهام دوست باشن نه اینکه بیام گیر بدم که چرا گل روی پرده سرخ و سفید و زرده و هی سرمو بکنم توی زندگی و رختخواب و لیوان مردم و هی نظر بدم.خداییش این خدا بیشتر از من گیر میداده ولی همه دوسش دارن.اونم به دلیل اینکه اون موقع اینترنت و تپش و اسمس و بلاگ اسپات و فشن تی وی نبوده و حالا که هست فک کنم خودش بی خیال شده ولی نون رو نو سفره ما گذاشته و جیم شده ومن با اینکه میتونم درکش کنم که بعد عهد عتیق فرستادن تورات میتونسته به مثابه حرکت خوشگل زدن باشه ولی باهاش قهرم چه برسه به ادامه ش که دیگه خیلی قهرم.اونم چندوقته کونشو کرده به من و کاری به کارم نداره مگه توی تعطیلات که میاد خونه ما عید دیدنی
2 Comments:
Anonymous Anonymous گفته:...
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

Blogger نان و شراب گفته:...
سلام

لي لي